شام بی دردسر شاهان😂😋

تصویر
۱۳ پاسخ

شب سنگینه جیگر اذیت نشه خدای نکرده

شب جگر خیلی سنگینه کمتر بده

منم جگر گوسفند و میگو همیشه بهش میدم بخوره

بچه من ک عمرا بخوره🤣

دیگه کبابی نده یه جوردیگه بپزبراش که خشک نباشه

جگر برشام سنگینه بعدش یکم چای کمرنگ بده😅😅

این خیلی زیاده که همشو دادی؟؟

نوشه جونش بشه گوشت بشه بچسبه ب تنش😍😍

نوش جونش ❤️

نوش جان. چطور بود استقبال کرد؟ دل‌درد نشد خدانکرده؟

خشک نیست اینطوری؟

این چیه

نوش جانش چی هست

سوال های مرتبط

مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی
مامان شاهان👼🏻👑 مامان شاهان👼🏻👑 ۱۳ ماهگی
مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی