۵ پاسخ

اگ دیابت نداری ی قند با ی لیوان آب سرد بخور

من ک فک میکردم سه ماه اول فقط درگیریم قراره درست بشه😿🤦‍♀️

به دکترت بگو قرص بده بهت خیلی سخته تحملش

فقط هم موقع خواب میاد سراغ آدم
من که تا صبح آتیش میگیرم
شبا سه تا بالش زیر سرمه تا کمتر شه

منم 🥺

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی