۴ پاسخ

قطره پلارژین میگن برا نوزاده الان هیچکی نداده ب بچش اینجا؟

اره من به پسرم هنوزکوچکتربوددادم

نه‌ پلارژین برای بالای دوساله

نه فقط استامینوفن الان هم سرماخوردن سه جابردم قطره بینی

سوال های مرتبط

مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی