کی شیردوش برقی داره چقد گرفتین؟

۲ پاسخ

من
دو و دویست گرفتم

من دارم از دیجی کالا۳تومن گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان مینی نینی مامان مینی نینی ۱۳ ماهگی