۲ پاسخ

زیاد استفاده نمیشه شاید هفته اول فقط تا بچه عادت کنه سینه رو بگیره .... ولی اگه شاغب باشن بنظرم بیشتر مورد استفاده قرار میگیره

من از بهداشت کرایه کردم
خیلی خوب بود
ولی مارکش یادم نیست

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان ترنم کوچولو🎀🧸 مامان ترنم کوچولو🎀🧸 ۱۴ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی