۹ پاسخ

چند تا سونو وزن باید بریم؟؟ من نرفتم هنوز/:

خیلی خوبه عزیزم خداروشکر
خوب بود همه چی ؟
سرویکست خوب‌بود؟

خوبه عزیزم۲

صدک چیه؟

عزیزم شما گهوارت طبق انتی تاریخ زدی یا پریودیت

صدک رو چ جوری حساب کردی عزیزم؟

عالیه صدک 50ینی 50درصد جنین ها این وزن و دارن

خوبه عزیزم

عالیه گلم من‌هفته ۲۹کامل‌۱۳۰۰بود 🤭صدکشم ۱۶

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی جونم💕🐣 مامان نی نی جونم💕🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری