۱۵ پاسخ

تنگی نفس... تپش قلب ... معده ی له شده مثانه ی تحت فشار...
خدایا بنازم چه قدرتی دادی ب ما از عشق

بله من شبا دارم
معده بالا اومده فشار میاد غذا هم می خوریم بدتر میشیم
وعده های غذایی رو کم کنیم اما مکرر

من داشتم ولی خورشت کرفس خوردم کامل خوب شدم

وای منم دارم اصلا این قدر ترسیدم زنگ زدم اورژانس اومد احساس میکردم زیر آب دارم خفه میشم همه میگن تلقین می‌کنی چون اکسیژن خونم ۹۸ هست

واااای خیلی امانم بریده همش احساس میکنم دستش آورده تو گلوم میخواد خفم کنه

اره من انگار یکی گلومو گرفته صدامم تغییر میکنه

آره منم شبا اینجوریم🥺

من موقع خواب گاهی میشم

اره منم دارم

بله از ۲۴ هفته شروع شد

من مخصوصا وقتی دراز میکشم

من دارم

من شب گذشته خیلی حالم بد شد خیلی ترسیدم 💔

وای الان دو هفته ای میشه.دیگه تا آخرش هست باهامون.باید بالشتو‌بالاتر بذاری مثل شیب.بعد بخوابی.بین پاهات و زیر شکم حتما یه پتو مسارفتی لول کنی یا بالشت بذاری.
من که شبها خواب ندارم.

منم🥲

سوال های مرتبط

مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی