حس نفس تنگی دارم چیکار کنم

۶ پاسخ

منم همینجوریم فشارمم گرفتم پایین بود ولی انگار نفس نمیتونم بکشم

خواهش میکنم آبجی

۷تا آیت الکرسی بخون فوت کن به آب جایی ک میخوابی اونجا با آب‌پاش. آب کن بعد از اون آب بخور هرروز ۴۰ تا صلوات بفرس برای ۱۴ معصوم صلوات بفرس

مایعات زیاد بخور خوب میشی

دست و صورت و آب بزن یه پنجره رو باز کن روبه روش بشین دم و باز دم انجام بده یه لیوان آب و چند قطره گلاب بریز داخلش بخور

فشارت بالاست ؟

سوال های مرتبط

مامان پروا مامان پروا ۱ ماهگی
مامان هلن مامان هلن هفته چهلم بارداری
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان سیدحسین 😍 مامان سیدحسین 😍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد