۳ پاسخ

من خیلی وقته ترشحات دارم حجمشون خیلی بالاست یهو زیاد میاد، هر چی میگذره بیشتر شده میگن طبیعیه

آره طبیعیه گلم این ترشحاتو خارج از بارداری هم داریم گاهی اوقات
وقتایی که فعالیت میکنیم یکم راه بریم یا کلا بعضی وقتا ترشح هست برای اینکه دهانه واژن خشک نشه

سلام عزیزم بعله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد