۱۱ پاسخ

نه خوبه ک

دختر عموم امروز ۳۱ هفته کامل بود رفت سونو بچش ۱۹۳۰ بود ماشالله

نرماله

دختر منم ۱و۷۰۰ اینا بود

نه گلم واسه منم ۱۹۰۰ بود

نه خوبه عزیزم

از منم همینقدر بود

بله خوبه برای منم ۱۹۰۰ بو. گفت خوبه

ن عزیزم ماشالا میره بالا چیرایی بخور ک وزنش ببر بالا

نه اوکیه

نه عزيزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی