۹ پاسخ

دیابت نداری؟

عالیه نی نیتون تپله😊

نه خوبه

نه برا منم همین قدر بود بعد ۳۵ هفته ام رفتم سونو شده بود ۲۷۰۰

ن والا خوبه😂چرا باید غیر طبیعی باشه؟

کاملا طبیعیه
برا منم همین بود ۲۹ هفته کامل

یکم بالاعه ولی چرا باید غیر طبیعی باشع؟

نه تپلیع

عالیه عالیه

سوال های مرتبط

مامان nilsa👶🏻 مامان nilsa👶🏻 ۹ ماهگی