۴ پاسخ

صدکش خوبه نه زیاده و نه کم

آره گلم چرا بد باشه

من ۳۴ هفته ۲۴۰۰ بود

نسبتا خوبه عزیزم ان شاءالله تاآخربارداری تپلی بشه

سوال های مرتبط

مامان امیررضاامیرحسین مامان امیررضاامیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان دیانا 🩷🩷 مامان دیانا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی
مامان شاهوین مامان شاهوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان nilsa👶🏻 مامان nilsa👶🏻 ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد