۶ پاسخ

من دیروز رفتم ۱۵۰۰بود بچم گفت خوبه

اره خوبه

تو خود گهواره میزنه هر ماه وزن و قد نرمال چند باید باشه

سلام آره خوبه ماشالله

سلام اره خوبه منم اون هفته ها 1800 بود

برا منم همین بود دکترم گفت نرماله نمیدونم دیگه

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی