خانوما اینو برا دخترم‌بافتم قشنگه بنظرتون؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

از قشنگم اونورتره 😍😍😍
مبارکش باشه

عااالیه دستت طلا. 😍🤩ب سلامتی تن کنه

واسه دختر منم میبافی

خیلی خوشگله مامان هنرمندش . دستت درد نکنه

عالییههه افرین مامان هنرمند😍👏

قشنگه مبارکش باشه
خداقوت😁

آفرین عزیزم
خیلی قشنگ

چه نااااازه😍
عاقا من عاشق گلاش شدم🥹😍

خیلی قشنگه مبارکش باشه ♥️

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی
مامان ملیکا ودوقلوها مامان ملیکا ودوقلوها ۳ سالگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۲ سالگی