سلام خانما،اسم رزا قشنگه بنظرتون؟

۵ پاسخ

آره

اره خیلی منم دخترم رزا هست همه میگن واقعا قشنگه

اگه رضا ندارید خوبه . وگرنه نه چون تلفظش شبیه رضاست

آرره

خيييييلي ♥️.

سوال های مرتبط

مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی
مامان مهرسام ونیلسا مامان مهرسام ونیلسا ۲ سالگی
مامان آسنا و تودلی مامان آسنا و تودلی هفته هجدهم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری