سلام مامانا میگم اسم محراب چطوره ؟؟؟؟بنظرتون

۶ پاسخ

نه عزیزم یه اسم خوشکل تر بذار الان اسم ها همشون خاصن محراب واسه خیلی وقت پیش بوده

من نمیپسندم برای بچهای این دوره

بد نیس

بنظر من مهراب خیلی قشنگ تره😍

زیباست اما برای خود عربها
اسم ایرانی بزار گلم ما ایرانی هستیم باید پایبند اصل خودمون باشیم

بدنیس

سوال های مرتبط

ayhan ayhan قصد بارداری
مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی
مامان محمدجواد مامان محمدجواد ۲ سالگی
مامان آدرین و آنیا مامان آدرین و آنیا ۳ سالگی