خانما اسم آیراد چطوره؟

۴ پاسخ

قشنگههه

من دوس ندارم

هم معنی قشنگی داره هم جدیده هم خوش آوا من خوشم اومد

من دوسش ندارم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۳ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ سالگی