۶ پاسخ

عزیزم دکترت سونوی شما رو دید منم مشکل شما رو دارم

اوکیه عزیزم چون سر پایینه توی سونو خطا میزنع خیلی
بهتر کوچیک باشه راحتتر درمیاد😅

چند هفته رفتی سونو

میگن تا دو هفته اشکال نداره
شاید خانوادگی سرتون ظریف هست

ارثی سراتون کوچیک نیست

عزیزم برنامه میلی رو داری

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا💗💙 مامان هدیه خدا💗💙 روزهای ابتدایی تولد