۸ پاسخ

شمارو قسم به فاطمه زهرا برام دعا کنین باردار بشم نفستون حقه

من بادکش کردن دو ماه ماه دوم باردارشدم
البته پیاز درمانی ماه اول هم‌کردم

بادکش جای معتبر بری خیلی خوبه برای فعال شدن تخمدان

فولکیول رشد میکنن باردار نمیشم

برای بارداری با تنبلی تخمدان مکمل یونی فولیک ساشه ای عالیه

یکی بهم گفت ۲۰ جلسه میشه سه ملیون

نمیدونم چقدر تاثیر داره که برم

رحم گرم میکنه

بادکش چطوریه

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
✨️❤️maman hamta ✨️❤️maman hamta قصد بارداری
ستاره نظری ستاره نظری قصد بارداری
مامانِ آینده✨ مامانِ آینده✨ قصد بارداری