۲ پاسخ

منم موندم چی بذارم نهار عدسی خورده

یکم برنج و مرغ و پیاز و کدوحلوایی با زردچوبه و دارچین درست کردم پیاز و مرغ و کدو رو اول با کره تفت دادم بعد برنج و آب گذاشتم بپزه

سوال های مرتبط

مامان 🤍کیاشا🤍 مامان 🤍کیاشا🤍 ۱ سالگی
مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری