تلخی دهان تا کی تا چند ماهگی ادامه داره؟؟؟!!😔

۷ پاسخ

شاید ب خاطر قرص آهنه

من هنوز دارم

من آمپول زده بودم خوب شده بود باز اومده

من تقریبا یک هفته از چهار ماهگیم رفته بود ک کلا از بین رفت
اونم نه تدریجی یکباره از بین رفت

من یه هفتست درگیرم نمیدونم تاکی؟!!!

من الانم دارم یروز شدید یروز کمتر

منم همین سوالودارم😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم💙 مامان شاه پسرم💙 ۴ ماهگی
مامان نیاراو محمد مامان نیاراو محمد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی