در انتظار نوبتم سنو وزن ورشد🥲🥲

تصویر
۸ پاسخ

چیشد برگشتی عزیزم

به سلامتی عزیزم انشالله که همه چیز عالیه

بیا بگو وزنش چند بود

بسلامتی گلم
من هفته پیش رفتم

من هم سه شنبه میرم

ان شاءالله تپل مپلی و سالم باشه😍
کی میشه منم برم سونو وزن 🤦‍♀️
برامنم دعاکن🙏

بسلامتی گلم
منم چهارشنبه میرم

آخیییی عزیزم انشالله که همه چیش خوبه 😍

سوال های مرتبط

مامان لیام🩵🤰🏼 مامان لیام🩵🤰🏼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام روزهای ابتدایی تولد