۷ پاسخ

ان شاء الله ک خوبه

ان‌شاءلله همه چی خوبه عزیزم ☺️

همه چی خوبه نگران نباش

چقدر هزینه سونو دادی
با بیمه یا بدون بیمه

ان شاءالله

ایشالله همه چی خوب باشه

ان شالله همچی خوبه ♥️

ایشالله گلم که همه چی خوبه🫂

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بنیامین و تودلی مامان بنیامین و تودلی ۱۲ ماهگی