ای جان😍
مرسی 🥲🤍
۱۲۵۰وزنش بود همه چیم خوب بود خداروشکر 🥲🕊️
به پهلو بخواب خون رسانی بهتره، وزن گیری هم بهتر میشه
اصلا استرس نداشته باش چون وزن همه نینی هاتو این هفته ها یکیه از هفته۳۰به بعدددد شروع میکنن به وزن گیری
خبرمون کن❤️
انشاالله وزنش عالیه😍
خوش خبر باشی حتما خبر بده
ان شاالله خوبه عزیزم
با خبرای خوب برگردی
نتیجه رو تو کامنتا میذارم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.