تو نوبت سونو 🥲استرس وزن🥲🥲

تصویر
۱۱ پاسخ

ای جان😍

مرسی 🥲🤍

۱۲۵۰وزنش بود همه چیم خوب بود خداروشکر 🥲🕊️

به پهلو بخواب خون رسانی بهتره، وزن گیری هم بهتر میشه

اصلا استرس نداشته باش چون وزن همه نینی هاتو این هفته ها یکیه از هفته۳۰به بعدددد شروع میکنن به وزن گیری

خبرمون کن❤️

انشاالله وزنش عالیه😍

خوش خبر باشی حتما خبر بده

ان شاالله خوبه عزیزم

با خبرای خوب برگردی

نتیجه رو تو کامنتا میذارم 🥲

سوال های مرتبط

مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا ایلیا👼 مامان آقا ایلیا👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری