مامانا ۳۰ هفته برم سونو وزن یا ۳۲🥲🥲🥲

۱۴ پاسخ

بنظرم 30برو که اگه وزنش کم بود وقت داشته باشی

من یکبار ۳۲ رفتم
بخاطر جهت قرار گیری ک بریچ بود یکبارم تو ۳۷ هفته گفته برم

من ۲۸ ، ۳۰ ، ۳۳ رفتم و هنوز یک سونو دیگه هم باید ۳۶ هفته برم

من میخوام ۳۰ برم

من تو هفته ۳۱ رفتم

من ۳۱ هفته کامل رفتم

من اخر ۳۱میرم

من اخر ۳۱میرم

منم دکتر برام ۳۰هفته نوشت

سی و دو

من۳۲رفتم.

من دکترم گفته 30 باید برم

من ۳۱ رفتم

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و تودلی مامان بنیامین و تودلی ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن روزهای ابتدایی تولد