اتفاقا هرچی زودتر بری بهتره اگ کم بود جای جبران بیشتری داشته باشی
از ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته فرصت هسته برین.
به نظرم زودتر برو که اگه وزنش کم بود لاقل زودتر بفهمی خودتو تقویت کنی
بنظرم بزار ۳۰ هفته کامل شدی برو..ک خدایی نکرده اگ وزن گیری ضعیف بود یا مشکلی داشت زودتر جلوگیری بشه
من 30هفته رفتم
من ۳۰ هفته رفتم
من ۳۰ میرم اگه کم بود حداقل بفهمم مشکل چیه
سلام سونوی وزن چندهفته بایدبرم من یه سونوحدودایه ماه نیم پیش دادم الان سونووزن چندهفته بایدبرم بعدسونوی وزن چندهفته بایذبرم سونوک بفهمم بچه توچ وضعیتیه واسه زایمان
من ۳۰ هفته و ۳ روز رفتم ، یعنی ۳۱ هفته
۱۸ هفته انومالی رفتیم تا ۲۶ خیلی فاصله است که
من ک ان شاالله میخام ۳۴ هفته برم
30برو
من ۲۶رفتم گفت ۲۸ هم برم چقد دیر شما سونو وزن میری؟یا قبلش هم رفتی؟
اتفاقاً زودتر بری بهتره اگر وزنش کم باشه مدیریت می کنی
۳۲ برو
۳۲ برو
منم ۳۲ هفتع می رم
دکتر من ۳۱ و۵ روز بودم گفت برم تو ۳۲برو
من دیروز رفتم بیمارستان میلاد پرونده باز کردم دیگه پیش دکتر خودم نرفتم ،دکتر بیمارستان گفت دو هفته دیگه بیا برات سونو وزن بنویسم
من ۳۲هفته میرم
منم میخاستم دیرتر برم دکترم کف سی برم بهتره منم ۳۲ نوبت گرفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.