۸ پاسخ

من ۲۸ هفته و سه روز سونو انجام دادم ۱۳۵۰ بود دکترم گفت خوبه

منم 28 هفته و پنج روز رفتم 1290 بود گفت 200گرم کمه کلی استرس کشیدم اخر سر فهمیدم وزنش نرماله اون واسه خودش گفته

نرماله عزیزم

تصویر

من دیروز ۲۹هفته و ۱روز رفتم ۱۳۷۲بود دکتر سونو گفت اوکیه

از این اسکرین بگیر واسه خودت نگه دار،طبق این جدول نرمال

تصویر

برا من۹۰۰گرم۲۶هفته

نه عزیزم ۱۳۷۰ نرماله

ب منم همینو گفت تازه مال من ۱۲۵۰بود فقط بلدن ادمو نگران کنن الکیه همش

سوال های مرتبط