۹ پاسخ

تو بارداری نمیدونم ولی
در کل من ک دکتر تو مطب برام‌انجام داد نمونه رو هم خودشون فرستادن آزمایشگاه تقریبا دو هفته بعدش جوابش اومد

نه درد نداره

سلام عزیزم
دکتر زنان معاینه می‌کنه و کمی از ترشح واژنت بر میداره میریزه داخل ظرف
بعد باید خودت ببری آزمایشگاه

باید الان انجام بدی

عزیزم برنامه میلی رو داری

نه اونجوری که فکر می‌کنی

نه اصلا درد نداره

من قبلا دادم اصلا درد نداشت

تو بارداری باید انجام بدی؟

سوال های مرتبط

مامان نورچشمی🥰💞 مامان نورچشمی🥰💞 روزهای ابتدایی تولد