پاپ اسمیر رو تو بارداری نمیگیرن که 🧐
سالی یه بار برای چکاپه زنانه از ترشحا و سلولای دهانه رحم دکتر زنان نمونه برمیداره میفرسته ازمایشگاه ببینن سرطانی نشه رحم
نه واقعا دردی ک فک کنی چجور دردیییه نداره بنظرم بیشتر تلقینه، دردش بیشتر از اینه بنظرم که ی چیزی داره وارد بدن میشه فک میکنم برای آزمایش رو عفونت و ترشحاته
چون من ک قبلا رفتم خود آزمایشگاه با اون دستگاهه ی ترشحاتی و در میاره میریزه تو اون وسایلی ک باید بره تست و انجام بده ولی اونجوووور دردی نداره البته من قبل بارداری رفتم
عزیزم کلا برای چکاپ که میری حتی برای عفونت ساده دکتر میگه بخواب معاینه کنم زمانی که معاینه میکنه یه دستگاه پلاستیکی وارد واژن میکنه که دهانه واژن باز بشه بتونه رحم رو ببینه که درد خاصی نداره حالا اگه بخوای ازمایش پاپسمیر هم بدی با یه چیزی مثل گوش پاک کن مخاطو ترشحی که تو رحم هست رو برمیدارن برای نمونه که اصلا چیزی نمیفهمی
سلام عزیزم
خوشحال میشم به کانال لباس
ک و د ک ما بیاین
روبیکا
Nini_heed1
مامان هانا دکتر از سلول های دهانه رحم نمونه برمیداره یه چیز مثل گوش پاکن هستش فقط یکم بلندتر همین از سونو واژینال کمتره حسش
من یکسال پیش انجام دادم اونقدرا سخت نیست با یک ابزاری مثل برس ابرو از داخل کانال رحم نمونه برداری می کنن یکم حالت تراش دادن
ولی آزمایش خیلی خوبیه
نه درد ندارع یچی مثل سر مسواک خیلی کوچولو تررر به دهانه رحمت میزنه
اولش هم با ی یچی یکم دهانه رحم باز میکنه
من قبل بارداری رفتم
خیلی درد داشت😑ی تیکه کوچیک از دهانه رحم میکنه
برای تشخیص بیماری های زنانه.ی چیزی میبرن داخل واژن ی نمونه برمیدارن و ازداخل رحم ی نمونه برمیدارن مثل ترشح
پاپ اسمیر واس سلوله دهانه رحمه درد نداره .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.