۵ پاسخ

من 34 هفته رفتم بچه سفالیک بود دیگه هم نرفتم الان هشت روز دیگه دارم تا زایمان دعا کنید ممنون ❤️🙏

به من گفت ۳۷

گفته 36هفته برو

معمولا یدونخ ۳۶ هفته هم میدن

به من ۳۶ گفت برو

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان ❤️🥰 مامان آیهان ❤️🥰 ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی