۵ پاسخ

منم داغون شدم هنوز یه سالشم نشده حساسیت به بادوم و پروتئین گاوی هم داره نمی دونم اگه شیرش ندم چجوری کلسیم بدنش رو تامین کنم الان منم ۴۰ کیلو هستم خیلی لاغرم

منم قصد دارم ۱۸ ماهگی بگیرم از شیر خودم چون هم لاغر شدم هم خواب شب نداریم جفتمون، میگن واکسنش سبکه

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۲۷۰۰ مادر❤️
@food_babyy

من میدم والا شکمم جمع نمیشه رو مخمه

چخوب
پس من چرا چاق میشم🙄

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۲ ماهگی
سلام
من میخوام بهم کمک کنید و راهکار بدین
من دوتا پسر دارم یکی دو سال و پنج ماهشه(رایان)
یکی تازه یک سالش شده(رادمهر)
باتوجه به شرایط و گرونی هزینه های پوشک و شیرخشک خیلی سنگینه و شوهرم خیلی تحته فشارم میزاره که رایان رو از شیر و پوشک بگیر
رایان سه چهار ماه قبل اومدم شیر پاستوریزه دادم بهش اولاش میگف تلخه بعد چن روز میخورد ولی از یکی دوهفته بعدش هی میدید واسه رادمهر شیرخشک درست میکنم زار زار گریه میکرد
منم دوبارع بهش شیرخشک دادم
الان میخوام از شیر بگیرمش و کلا ازشیر بگیرم یا برای ترک شیرخشک باز ی تایمی شیر پاستوریزع بدم؟؟
راستش اصن نمیدونم باید چیکار کنم چون میبینه رادمهر میخوره همش زار زار گریه میکنه ک منم ازشیر دادا میخوام
ختی تصمیم کرفتم رادمهر رو هم یسالگی ازشیر بگبرم ک جفتشون دیگ شیرخشک نخورن اما میگم گناه داره حداقل تا ۱۸ماهگی بخوره
برای پوشک هم ک بار ها بردمش دستشویی هر ده دیقه ی ربع میبرمش تو دستشویی میگم حیش کن گریه میکنم میگه نه
خیلیا بهم گفتن بچه امادگی ندارع بهش فشار نیار
اما از اونور شوهرم بهم فشار میاره
همش میگم مامان جیش داشتی بگو
اماوقتی جیش میکنه تو شلوارش بعد بهم میگه
لطفا بهم کمک کنید