۱۵ پاسخ

تا ابد سزارین

سزارین

هزاربار برگردم عقب سزارین، روزی ک بستری شدم اتاق بغلی یه خانم میخواست طبیعی زایمان کنه انقد جیغ کشید هلاک شد من از ترس داشتم بیهوش میشدم

من سزارین بودم رازی ام

سزارین کردم صدبار برگردم عقب بازم سزارین میکنم عاااالی بود

سزارین

صددرصد سزارین

هر دوسختی خودشو داره من طبیعی بودم بنظرم سزارین واژنتم همون میمونه

۱۰۰ درصد سزارین

طبیعی خوبه درد هات تا وقتی بچه بدنیا میاد بعدش خیلی راحت تری نسبت به سزارین

طبیعی زایمان اولم یه رب درد کشیدم دومی نیم ساعت

بستگی ب خودت داره

طبیعی

من هنوز تجربه نکردم ولی امتخابم طبیعیه

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان دختری❤️ مامان دختری❤️ ۴ ماهگی