خانما بچه شیر بالا بیاره خوبه یا نیاره ؟

۴ پاسخ

تو اروغشو کامل بگیر دیگه بعدش اگه بالا اورد اشکال نداره

من شنیدم بیاره خوبه خلط و اینا میاد هرچی هس
اما باید خیلی حواست باشه آروغشو بزنه و اینک پهلو باشه یهو تو خواب بالا بیاره حواست نباشه خطرناکه

خوب نیاره دیگه اگه زود زود بیاره وزن نمیگیره

نیاره

سوال های مرتبط

مامان قلب خونه مامان قلب خونه روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی