۳ پاسخ

همون ازمایش ت مینویسه برامن انومالی رفتم نوشت گف دگ نیا تا با جواب ازمایشات بیای ک من بخاطر عفونت همون 21 هفته رفتم ک اونم گف نداری الکی اومدی الکی ویزیتم گرف ازم خلاصه کار خاصی نداره همون ازمایش و مینویسه

ازمایش قندتو ثبت میکنه داروهای لازمه رو بهت میده

شاید آزمایش قند بنویسه
با سونو وزن که ۲۸ هفته اس

سوال های مرتبط

مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌وسوم بارداری