۲ پاسخ

اگه از گلو نباشه و فقط بینی باشه رفلاکس دخترممم اینطوری بود چند روز پیش گفت دکتر رفلاکس پنهانههه

عادیه معمولا نوزادا اینجورین

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان شایان💙🫂 مامان شایان💙🫂 ۵ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی