من چرا شکم ندارم🙁نگرانم

۱۳ پاسخ

بچه اولت باشه تا ۷ماهگی تغییر نمیکنی

به یه چی دیگم هست بچه تو پهلو بره و قد بلند باشی دیده نمیشه بچه تو شکمت بیاد تیز میشه شکم و ترک میکنه اصلا هم خوب نیس

منم شکم ندارم زیاد ولی نمیدونم چرا شلوارم تنگ شده😂

بچه تو پهلوهاته منم سر دخترم تا ۷ماه کسی نمیدونس حامله م

منم ندارم

بچت‌چیه شکم نداری

مث من شکم ندارم😕

اصلا به شکم نیست من سر بچه اولم دختر بود اصلا شکم نداشتم چهل هفتم بود همش فکر میکردم من چهار ماه هستم اونقدر که شکم کوچیک بود همیشه بهم همه میگفتن مطمینی حامله ای کو شکمت پس ولی وقتی رفتم زایمان کردم بچم سه کیلو نیم بود وزنش میگفتن این کجای شکم تو بوده که دیده نمیشده اصلا به شکم نیست خانم ها نگران نباشید

منم تا یک هفته پیش هیچی شکم نداشتم یعنی از قبل بارداریمم شکمم کوچیک تر شده بود به خاطر ویار شدیدی که داشتم 🤦🏻‍♀️😂
الان یک هفته ای احساس میکنم یکمی شکمم برجسته شده اونم خیلی کم 😊

مال منم پسر ۲۲ هفته ام اما شکمم کوچیکه فکرم به جاهای منفی میکشه

منم زیاد ندارم

منم شکمم کوچیکه خیلی نگرانم شما بچه اتون جنسیتش چیه

من الان یکم دارم

الان شکم نمیزنی ک

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان دخترا مامان دخترا هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه من✨ مامان معجزه من✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی