نه عزیزم ربطی ندارع اصلا من رفیقم اصلا شکم نداشت اویل یعدم کوچیک بود نه مثل بعضیا خیلی گنده بچش سه کیلو وخورده ای بود
مامان خوشتیپی هست
خداروشکر کن
یه چند هفته دیگه یهو شکمت در اومد میگم بهت😅منم همین بودم
وزن بچهربطی به کوچیکی و بزرگی شکم نداره منمشکممنسبت به هفته بارداریم همه میگن کوچیکه ولی وزن بچم خوب بود
عیب ندارد منم بچه قبلیم اصلا شکم نداشتم 3200گرم بود اینو نمیدونم چقدرشده شکم ندارم
خوب این موضوع بخاطر سبک زندگی درست هست و بچه فعلا فضای کافی داره اصلا جای نگرانی نیست خصوصا اگر در سونوگرافی آخر وزن بچه توی رنج نرمال بیان شده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.