خانوما شیرخشک ببلاک یا سوپرامیل؟

۶ پاسخ

من پسرم خیلی رشدش کمه چیکار کنم بنظرتون دکترم بردم ۳هفتس شیرشو عوض کرده ولی تاثیری نمیبینم

خانما من ببلاک میدم ولی وزن پسرم کمه خیلی هم هست چکار کنم

ببلاک شماره دومیدم

سوپرامیل میدم خوبه

سوپرامیل عالیه اگه بسازه بهش

من ببلاک دادم خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی
مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری