سلام بچها من بشدت سرگیجه دارم و زیر شکمم تیر میکشه

۳ پاسخ

سلام طبیعیه منم همینطوریم البته من هفته8هستم.درد زیرشکم چون شکم ورحم جا باز میکنن

فشارتو چک کن

برو دکتر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان مامي فندوقی مامان مامي فندوقی ۵ ماهگی
مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی