خانما کیا هماتوم دارن

۸ پاسخ

من دارم😞استراحت مطلقم

ولییی تا کی استراحت باشم

من الان هماتوم ۷۰ دکتر هم شیاف داده هم امپول هم گفته استراحت مطلق

برای هماتوم فقط استراحت طلق مهمه،چون معمولا از کار زیاد و مراعات نکردن میاد این هماتوم

منم داشتم

من داشتم

من 😭

من داشتم ب خونریزی هم افتادم ولی خداروشکر با شیاف و استراحت خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری