من هیچ علایمی نداشتم، تو انتی هماتوم داشتم، دو هفته بعد سه برابر شده بود، بعد تو انومالی هم نبودش... تو هیچ کدوم از مراحل هم لکه بینی یا درد خاصی نداشتم
من که درسته پریود میشدم 😅😅😅بعد که رفتم دکتر گفت بارداری و هماتوم داری شیاف گذاشتم اوکی شد
من جذب شد
مال منم جذب شد کم کم..وقتی میری سرویس با ادرار یه سری لخته میبینی اونا دفع هماتوم هستش معمولا
من هفته ۵تا۶ لکه بینی داشتم وسط هفته ۶ خونریزی کردم دو سه روز در حد پریود شایدم بیشتر یه لخته دفع کردم بعدش قط شد خونریزی البته با کمک دکتر قرص و شیاف و امپول
من نمیدونستم باردارم شروع کردم به لکه بینی
اونموقع فقط دکتر گفت لخته خون ب جفت وصله نمیدونستم هماتوم چیه😂😂
ولی با استراحت تا ان تی که رفتم جذب شذ نمیدونم یا دفع شد
الان پسرم ۵ سالشه
من ۱۲ هفته ک بودم هماتوم داشتم بیشتر از لکه بینی بود رنگشم قرمز بود
بعدم ک رفتم دکتر با شیافو امپول جذب شد
لکه بینی داری فقط
منم ۷ هفته هماتوم داشتم ۹ هفته دفع شد لکه قهویی رنگ اومد ۱ یا ۲ روز بعدش تموم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.