۱۵ پاسخ

۱هفته بعد تموم شد

منم انومالی رفتم دکتر گفت داری شیاف میزارم و استراحتم نمیدونم برطرف شد یا نه چون نه لکه بینی دارم نه خونریزی

من داشتم اما کوچیک بود . ۳ روز بعد استفاده شیاف و استراحت لکه بینی داشتم و بعد قطع شد

من از هفته ۵ داشتم استراحت مطلق مطلق بودم چون خیلی خونریزی داشتم ۱۲ هفته قطع شد گفتن دفع شده ۱۴ هفته باز اومد اندازه کف دست دیگه قطع شد سر کلاژ کردم باز هفته پیش یکم اب خون ازم اومد اما برای هماتوم نبود 🥲

چند میل بود

تا ۴ ماه باید تحمل کنی تا کامل با استراحت و شیاف از بین بره منم داشتم شدید

اصلا لکه و خونریزی نداشتم

هماتوم من بزرگ بود ولی فقط همون اوایلش خونریزی و لکه داشتم حدودا۲۱ روز . دیگ قطع شد
ولی خوده هماتومم ۳ ماه طول کشید تا جذب بشه

من تو انومالی یه کوچیک داشتم تا قبل انومالی اصلا هماتومی درکار نبود ۲۰ روز شیاف گذاشتم سونو دادم چنروز پیش جذب شده بود چون قرار بود یه ماه شیاف بذارم دکترم گف یه شب درمیون بذار تا تموم شه شیافت اصلا لکه بینی هم نداشتم

نه ان تی رفتم گف هماتوم داری استراحت کن بعدشم یه روز لکه بینی شدم ب دکترم گفتم گف اورژانسی بیا پیشم رف سنو انجام خداروشکر از بین رف بعدشم دیگه لکه بینی یا خون ریزی نداشتم

من تا دوهفته بعد دفع کردم

منم یه روز لکه بینی داشتم ۶ هفته بودم سه هفته شیاف استفاده کردم استراحت مطلق بودم خوب شدم

من بیشتر از ۸۰٪ داشتم
یبار ک خونریزی کردم فهمیدم
یبارم لک قهوه ای دیدم
هنوزم شیاف استفاده میکنم

من 13 هفته دفع کردم ولی تا 16هفته لکه میدیدم

من یروز داشتم نه هفته بودم بعدش دیگ شیاف و قرص اینا از بین رف که تا الان هم همچنان شیاف و قرص استفاده می‌کنم

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری