چقدر بده حالت تهوع 😭😭

۶ پاسخ

خیلی

منکه هیچی ب هیچی 😏🤦🏻‍♀️

فعلا اول راهیم😂

کی شروع شد

آره خیلی بده خداکنه زود بگذره تموم شه این حالت تهوع من احساس گشنگی هم دارم معدم ضعف میره ولی نمیتونم بخورم اصلا

اره خیلی هنوز اول راهی به دکترت بگو برات بنویسه قرص حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣کوچولو👣🤰 مامان 🐣کوچولو👣🤰 هفته شانزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه حضرت زهرا مامان معجزه حضرت زهرا هفته یازدهم بارداری