سلام مامانا شما به بچتون پرتقال میدین؟

۱۰ پاسخ

دختر من دوس داره ولی هنوز ترشه تا یخورده شیرینتر بشه یبار گرفتم ترش بود نخورد

آره حتما بده

نه دخترم سابقه رفلاکس داره

اره خیلی ام دوسداره

اره از ۶ ۷ ماهگی‌میخورد

خیلی دوستدارم دختر من

من میزارم توپستونک میوه خوری میخوره هم پرتغال هم نارنگی

اره دادم .اگر سابقه رفلاکس نداره میتونین بدین

دختر من دوس نداره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسام ⁦😍مهرسام مامان آرسام ⁦😍مهرسام ۱ سالگی
مامان محمد پارسا💙💙 مامان محمد پارسا💙💙 ۲ سالگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان حمزه کوچولو مامان حمزه کوچولو ۱۵ ماهگی