مامانا شما عسل رو چجوری میدین واسه بچتون

۷ پاسخ

نمیدم

من باخامه میدم

هیچ جوری نمیدم کلا

میگن زیر ۲سال نباید بدیم

من هنوز ندادم

با خامه قاطی میکنم صبحونه بهش لقمه میدم

من داخل فرنی یا پنکیک میریزم

سوال های مرتبط

مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی