۸ پاسخ

بشور و خشک‌کن
نزار شیر بمونه

دکتر بمن زینک داد
واقعا عالی بود
دو روزه خوب خوب شد

اینو میزدم برای دخترم

تصویر

لوسیون شو

برو داروخونه بگو بهت میده پماد من برا دختر اولم گرفتم یادم نیست اسمش چی بود برا دومی هنو نخریدم ینی بکارم نیومده فقط

کالاندولا

زینک بزن

پودر بچه

سوال های مرتبط

مامان قندُ نبات🐣 مامان قندُ نبات🐣 ۱ ماهگی