۳ پاسخ

خب عزیزم اول علتش رو پیدا کن
این طبیعی نیست که وسط سیکل خونریزی کنی

خونریزی داری یا لکه بینی عزیزم
من وسط سیکل لکه بینی داشتم برای تخمک گذاری بود

مفنامیک اسید
نشاسته

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری