سلام آزمایش ان انتی چطوره توروخدا بگین؟

تصویر
۵ پاسخ

خاله جونم بیا بهت بگم‌چون سن ات بالاعه ی کم ریسک میدن توی این آزمایش ک بری آزمایش دقیق تر بدی همون سلفری
ولی همشون خوب در میان

منم خیلی ترسوندن که آزمایش بدم ولی خداروشکر بچم سالم بود

خب چند باید باشن عددفری بتا و مام گلم

اینجوریه چرا جواب من

تصویر

میگم چرا شماها ازمایش ان تیتون اینجوریه برامن فقط دوتا عدده😢

سوال های مرتبط

مامان h.h مامان h.h هفته نهم بارداری
منتظر نینی منتظر نینی قصد بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری