سلام دوستان ، درمان چسبندگی در نوزاد چیه ؟

۸ پاسخ

شما همدانی هستید ؟ پیش کدوم دکتر بردین دخترتونو الان خوب شده؟؟ دختر منم چسبندگی واژن

درخواست بده گل داشته باشمت🥰💓

پماد آد چشمی فقط چرب کن

از کجا باید بدونیم چسپندگی داره

چجوری ینی چسبندگی

پماد استرومارین هست نه وازلین .دختر من ۶ سالشه درمان نشد دکتر گفت مهم نیس تا زمانی که برا ادرار کردن مشکلی نداشته باشه بزرگ که میشن با یه عمل سرپایی کوچیک تو مطب باز میشه

هرچی زودتر ببر وگرنه درمان نمیشه

باید ببری دکتر پماد میده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان فاروق مامان فاروق ۹ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی