درمان اسهال نوزاد 4ماهه چیه؟؟

۲ پاسخ

شربت زینک گلوکوزیت بود فکر کنم آب رو آتیش بچم ۸ کیلو بود گفت روزی ۲ نیم سی‌سی با قطره پدی لاکت

پدی لاکت و پیدا کردن علت اسهال

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی
مامان طلا افشار مامان طلا افشار ۱۳ ماهگی